Sąd Rejonowy w Wadowicach
bip.gov.pl
Jesteś tutaj:
Aktualności
Jednorazowa dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących 2018-12-11

Jednorazowa dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
 
Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.), tj. poniżej wartości 30.000 euro.  

Termin składania ofert: 14 grudnia 2018 roku godz.10.00

 


Załączniki:
Lp. Nazwa Nazwa oryginalna Rozmiar Licznik
1. SG.26.170.18.zal.nr.1.formularz.ofertowy SG.26.170.18.zal.nr.1.formularz.ofertowy[1].doc 49664 bajtów 2
2. SG.26.170.18.zal.nr.2.formularz.cenowy SG.26.170.18.zal.nr.2.formularz.cenowy[1].xlsx 13042 bajtów 3
3. SG.26.170.18.zal.nr.3.wzór.umowy SG.26.170.18.zal.nr.3.wzór.umowy[1].pdf 237109 bajtów 2
4. SG.26-170.18.zaprosz do złoż.oferty.jednoraz.dost.mat.eksploat SG.26-170.18.zaprosz%20do%20złoż.oferty.jednoraz.dost.mat.eksploat[1].pdf 2546305 bajtów 4

Świadczenie usług konserwacji i bieżącego utrzymania urządzeń dźwigowych znajdujących się w budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach w roku 2019 2018-12-04

Świadczenie usług konserwacji i bieżącego utrzymania urządzeń dźwigowych znajdujących się w budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach w roku 2019
 
Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.), tj. poniżej wartości 30.000 euro.  

Termin składania ofert: 12 grudnia 2018 roku godz.12.00
 


Załączniki:
Lp. Nazwa Nazwa oryginalna Rozmiar Licznik
1. 26.164.18.Odpowiedź.nr.1 26.164.18.Odpowiedź.nr.1[1].pdf 243959 bajtów 0
2. 26.164.18.zal.nr.1.formularz.ofertowy 26.164.18.zal.nr.1.formularz.ofertowy[1].doc 52224 bajtów 3
3. 26.164.18.zal.nr.2do.umowy.zakres.czynności 26.164.18.zal.nr.2do.umowy.zakres.czynności[1].pdf 201394 bajtów 2
4. 26.164.18.zal.nr.2.wzór.umowy 26.164.18.zal.nr.2.wzór.umowy[1].pdf 312181 bajtów 2
5. 26.164.18.zaprosz.do.zlozenia.oferty-serwis.urz.dzwigowych 26.164.18.zaprosz.do.zlozenia.oferty-serwis.urz.dzwigowych[1].pdf 2542468 bajtów 3

Jednorazowa dostawa materiałów ewidencyjnych w postaci okładek na akta ksiąg wieczystych 2018-10-23

Jednorazowa dostawa materiałów ewidencyjnych
w postaci okładek na akta ksiąg wieczystych

 
Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.), tj. poniżej wartości 30.000 euro.  

Termin składania ofert: 30 października 2018 roku


 

 

Załączniki:
Lp. Nazwa Nazwa oryginalna Rozmiar Licznik
1. SG.26.129.18.zaw.wynik.postepowania.okladki SG.26.129.18.zaw.wynik.postepowania.okladki[1].pdf 348185 bajtów 9
2. SG.26.129.2018. zal. nr 1 - formularz ofertowy SG.26.129.2018.%20zal.%20nr%201%20-%20formularz%20ofertowy[1].xlsx 13096 bajtów 13
3. SG.26.129.2018. zal. nr 2 - wzór umowy SG.26.129.2018.%20zal.%20nr%202%20-%20wzór%20umowy[1].pdf 228442 bajtów 9
4. SG.26.129.2018.zaprosz.do.zloz.oferty SG.26.129.2018.zaprosz.do.zloz.oferty[1].pdf 1732175 bajtów 13

Odnowienie wsparcia technicznego, gwarancji producenta oraz subskrypcji dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet 2018-10-10

Odnowienie wsparcia technicznego, gwarancji producenta oraz subskrypcji dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
 

Postępowanie niniejsze o nr SG 26 – 96/2018 prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), to jest poniżej wartości 30.000 euro.

Termin składania ofert upływa dnia 17 października 2018 roku o godzinie 13:00.
 


Załączniki:
Lp. Nazwa Nazwa oryginalna Rozmiar Licznik
1. SG.26-96.18.zaprosz do złoż.oferty.wsparcie.techniczne.fortigate SG.26-96.18.zaprosz do złoż.oferty.wsparcie.techniczne.fortigate.pdf 2515462 bajtów 9
2. SG.26.96.18.zaw.wynik.postepowania.fortinet SG.26.96.18.zaw.wynik.postepowania.fortinet[1].pdf 290103 bajtów 8
3. Zal.nr1,SG.26-96.2018.formularz.ofertowy Zal.nr1,SG.26-96.2018.formularz.ofertowy[1].doc 52224 bajtów 6
4. Zal.nr2,SG.26-96.2018.wzór.umowy Zal.nr2,SG.26-96.2018.wzór.umowy[1].pdf 300982 bajtów 3

Usługa pogwarancyjnego wsparcia technicznego dla macierzy dyskowej IBM Storwize V3700 wraz z dodatkowym wyposażeniem 2018-09-19
 
Usługa pogwarancyjnego wsparcia technicznego
dla macierzy dyskowej IBM Storwize V3700
wraz z dodatkowym wyposażeniem

Postępowanie niniejsze o nr SG 26 – 97/2018 prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), to jest poniżej wartości 30.000 euro.

Termin składania ofert upływa dnia 25 września 2018 roku o godzinie 15:30.
 

 

Załączniki:
Lp. Nazwa Nazwa oryginalna Rozmiar Licznik
1. SG.26-97.18.zaprosz.do.złoż.oferty.wsparcie.techniczne.macierz SG.26-97.18.zaprosz.do.złoż.oferty.wsparcie.techniczne.macierz[1].pdf 2540056 bajtów 23
2. SG.26-97.18.zaprosz.do.złoż.oferty.wsparcie.techniczne.macierz.po.zmianie SG.26-97.18.zaprosz.do.złoż.oferty.wsparcie.techniczne.macierz.po.zmianie%20[1].pdf 2628006 bajtów 34
3. SG.26.97.18.zaw.wynik.postepowania.macierze SG.26.97.18.zaw.wynik.postepowania.macierze[1].pdf 354156 bajtów 5
4. SG.26.97.18.Zestawienie.ofert SG.26.97.18.zestawienie.ofert[1].pdf 233150 bajtów 11
5. SG 26 - 97.2018 Odpowiedzi nr 1 na pytania SG.26.97.2018.Odpowiedź.nr1[1].pdf 237750 bajtów 14
6. Zal.nr1,SG.26-97.2018.formularz.ofertowy Zal.nr1,SG.26-97.2018.formularz.ofertowy[1].doc 60416 bajtów 9
7. Zal.nr1,SG.26-97.2018.formularz.ofertowy.po.zmianie Zal.nr1,SG.26-97.2018.formularz.ofertowy.po.zmianie[1].doc 62976 bajtów 25
8. Zal.nr2,SG.26-97.2018.wzór.umowy Zal.nr2,SG.26-97.2018.wzór.umowy[1].pdf 302581 bajtów 11
9. Zal.nr2,SG.26-97.2018.wzór.umowy.po.zmianie Zal.nr2,SG.26-97.2018.wzór.umowy.po.zmianie[1].pdf 305429 bajtów 24

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz kopiujących 2018-04-05
 

Dostawa materiałów eksploatacyjnych
do urządzeń drukujących oraz kopiujących
 
Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), tj. poniżej wartości 30.000 euro.

Termin składania ofert: 12 kwietnia 2018 roku godzina 13.00


 

Załączniki:
Lp. Nazwa Nazwa oryginalna Rozmiar Licznik
1. SG. 26-25.2018.zapytanie ofertowe dostawa mat. eksploatacyjnych do urzadzeń drukujących SG. 26-25.2018.zapyt.ofert.dostawa.mat.eksploatac.do.urz..druk.pdf 2518731 bajtów 33
2. Załącznik nr 1, SG 26-25.18 - formularz ofertowy Załącznik nr 1, SG 26-25.18 - formularz ofertowy.doc 44032 bajtów 19
3. Załącznik nr 2, SG 26-25.18 - formularz cenowy Załącznik nr 2, SG 26-25.18 - formularz cenowy.xls 45056 bajtów 30
4. Załącznik nr 3, SG 26-25.18 - wzór umowy Załącznik nr 3, SG 26-25.18 - wzór umowy.pdf 232938 bajtów 10
5. Załącznik nr 4, SG 26-25.18 - podwykonawcy Załącznik nr 4, SG 26-25.18 - podwykonawcy.doc 35328 bajtów 8
6. Załącznik nr 5, SG 26-25.18 - Wykaz dostaw Załącznik nr 5, SG 26-25.18 - Wykaz dostaw.doc 38912 bajtów 10
7. Zawiadomienie o wyniku postępowania - dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących SG.26.25.18.zaw.wynik.postepowania.pdf 670639 bajtów 10
8. Zestawienie złożonych ofert SG.26.25.18zestawienie.ofert.pdf 282885 bajtów 20

więcej... 


Jednorazowa dostawa materiałów ewidencyjnych w postaci potwierdzeń odbioru oraz okładek na akta 2018-03-19
Jednorazowa dostawa materiałów ewidencyjnych
w postaci potwierdzeń odbioru oraz  okładek na akta


Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), tj. poniżej wartości 30.000 euro.

Termin składania ofert: 23 marca 2018 roku

 


Załączniki:
Lp. Nazwa Nazwa oryginalna Rozmiar Licznik
1. SG.26.27.2018.zal.2.wzór.umowy SG.26.27.2018.zal.2.wzór.umowy.pdf 228179 bajtów 5
2. SG.26.27.2018. zal. nr 1 - formularz ofertowy. SG.26.27.2018. zal. nr 1 - formularz ofertowy.xlsx 13229 bajtów 11
3. SG.26.27.2018.zaprosz.do.zloz.oferty SG.26.27.2018.zaprosz.do.zloz.oferty.pdf 884039 bajtów 11
4. Zawiadomienie o wyniku postępowania - jednorazowa dostawa materiałów ewidencyjnych SG.26.27.18.zaw.wynik.postepowania.pdf 445749 bajtów 11

Dostawa szaf metalowych dla Sądu Rejonowego w Wadowicach 2018-02-12
Dostawa szaf metalowych dla Sądu Rejonowego w Wadowicach

Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), tj. poniżej wartości 30.000 euro.
 

Termin składania ofert: 19 lutego 2018 roku godzina 12.00



 

Załączniki:
Lp. Nazwa Nazwa oryginalna Rozmiar Licznik
1. SG.26-9.18.zaprosz do złoż.oferty.szafy.metalowe SG.26-9.18.zaprosz do złoż.oferty.szafy.metalowe.pdf 1411978 bajtów 12
2. Załącznik nr 1, SG 26-9.18 - opis przedmiotu zamowienia Załącznik nr 1, SG 26-9.18 - opis przedmiotu zamowienia.pdf 447905 bajtów 19
3. Załącznik nr 2, SG 26-9.18 - formularz ofertowy Załącznik nr 2, SG 26-9.18 - formularz ofertowy.doc 49152 bajtów 5
4. Załącznik nr 3, SG 26-9.18 - wzór umowy Załącznik nr 3, SG 26-9.18 - wzór umowy.pdf 402481 bajtów 6
5. zał. nr 3 do umowy - protokół. zał. nr 3 do umowy - protokół.docx 14494 bajtów 5
6. Zawiadomienie o wyniku postępowania - dostawa szaf metalowych SG.26.9.18.zaw.wynik.postepowania.pdf 463120 bajtów 6

Sąd Rejonowy w Wadowicachul. Żwirki i Wigury 9, 34-100 Wadowice tel. (33) 875-70-00 email: oa_wadowice@krakow.so.gov.pl
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. [zamknij]